7/06/2009

Jak jsem jela na převýchovu a přivezla si novou závislost

Nikdy bych nevěřila, že mi dvou a půl hodinová cesta s milionem přestupů uteče tak rychle. (Začalo se mi chtít spát klasicky v Třebový, ale naštěstí jsem si uvědomila, že z Třebový do Zábru je to fakt kousek a neusnula jsem.) V Zábru jsem si ani nestihla koupit medvídky, a už jsem musela nastoupit do autobusu, z kterýho jsem vystoupila v Bludově (Channah říkala, prostě jenom půjdu s davem, ale zrada! Ten dav se rozdvojil, takže jsem musela dávat pozor, kdo se ptá, jakej vlak jede do Šumperka, abych neskončila v Jeseníku, kde mají nejmladší Okresní soud, mimochodem.) a pokračovala vlakem do Šumperka, kde čekala Chann se slunečnicí a pizzou, obojím pro mě. (Ano, všichni si z ní vemte příklad!) Pokračovaly jsme autobusem do Malína (Ano, to střídání vlaků a autobusů je trapně pravidelné.), kde mě nutila hádat, v kterým baráku strávím příští tři dny... no, neuhodla jsem. Když mi teda prozradila, ke které brance to jdem, říkala, že zavře psa, abych mohla v klidu projít. Já, velká milovnice psů, jsem jí přesvědčila, že to není nutný. Měla jsem bejt ticho, ušetřila bych si pokus o znásilnění:D Ale zase bych neviděla, jak se pes vrhá po mojí slunečnici (člověk by čekal, že ho bude spíš zajímat ta krabice s pizzou, ehm.).
Pak jsme byly na poště (a před náma stál kluk s nápisem Bezdrátový internet na tričku!) a na jídle (moc dobrý maso a točená kofola <3) a pak jsme seděly a drbaly, a jedly, a spaly, a koukaly na seriály (ano, moje nová závislost se jmenuje Gossip Girl) a na Amelii z Montmartru (konečně jsem ten film viděla!) a tak:)
Teda ještě jsme samozřejmě byly na večeři s Amélií (ne tou z Montmartru), která nám nabízela galeon, když si sednem na koně uprostřed rybníka (btw, co to vlastně je, ta americká limonáda?:D) a na obědě u babičky (a cestou jsme dostaly zmrzku zadarmo a viděly jsme úžasný sochy) a občas si zpestřily den dalšími pokusy o znásilnění, ale to že jsem málem sežraná a znásilněná Johnym Walkerem vás stejně nezajmá:D Ale vlastně jsme se zkamarádili, jenom mu občas hráblo a pak děsně roztomile dupal předníma packama. A dělal, eh, zajímavý pohyby:D
A dneska, než jsem odjížděla, jsme uvařily tohle:
Závidíte? Máte co, bylo to moc dobrý!

A pak vystoupíte v Pardubicích z vlaku, a jdete domů, a tam nikdo není, a vám se strašně nechce druhej den vstávat... ale to už je jiná záležitost:)

PS: Nikdy bych si nemyslela, že to řeknu, ale mám tě ráda;)


3 komentáře:

Hanička řekl(a)...

jéééé <333

Monika řekl(a)...

Gossipkááá ♥ Hehe :D

Albert řekl(a)...

To je hezkej spot! Felísko, ty umíš krásně psát a ještě hezčí zážitky máš! (divná věta, že? =D)