1/02/2010

Jak jsem se taky rozhodla bilancovat

Celé odpoledne a celý večer píšu diplomku. Samozřejmě. Takže jsem četla spoustu blogů, kde se bilancuje a shrnuje uplynulý rok, až jsem se k tomu rozhodla taky.
Takže:

Leden
Klasika, zkouškový, nervy a tak, dvě úspěšný zkoušky, Liška Bystrouška, nový šaty, jednou bazén dokonce, jo je to divný, ale byla jsem v bazénu, já. Už tam asi ale nepůjdu, celej zbytek dne jsem se klepala zimou. Den s bazénem byl vůbec divnej den, víte, protože jsem se dozvěděla něco, co jsem se asi dozvědět nechtěla. Ale bylo hůř. Hlavně leden divně začal, když jsem se probudila v posteli nějakého Makrelčina sourozence, bylo mi blbě a věděla jsem, že za dvě hodiny budu muset sedět u novoročního oběda a jíst.

Únor
Na to, že je únor krátkej měsíc se toho stalo docela dost. Udělala jsem další dvě zkoušky (den pozemkového práva byl další velice divný den, pokračování dne s bazénem), byla jsem v Praze u Elízy, byla za mnou Makrelka, se kterou jsme byly ve fajn cukrárno-pekárně a která mi neskutečne zvedla náladu po krizi dne pozemkového práva, a pak se na konci ukázalo, že jsem měla od začátku pravdu, nicméně jsem z toho byla tak hotová, až jsem se vypravila na výlet. Den výletu byl taky divnej den, protože došlo k tomu trapasu, díky kterýmu to byl poslední výlet asi, jelikož to ten chudák nemá zapotřebí. A den po výletě byla Manon <3.>

Březen
V březnu se asi nestalo nic zásadního, protože si ho nějak nevybavuju... maximálně jsem se začala bavit s někým, s kým jsem se bavit nikdy neměla začít, a bylo to divný. Taky jsem byla v Praze v čajce se šilhavou obsluhou a pořídila jsem si kapustňáka, což samozřejmě ovlivnilo celej můj další život. A chodila jsem samozřejmě do školy a do práce. A 11. března na další středeční odpolední sraz v Brně.

Duben

Měla jsem narozeniny a dostala jsem medvídka a opici a med a hrneček a motýlka a náušnice a já vůbec nevím, co jsem dostala od našich. Jo, vlastně žlutý tulipány od tatínka! A asi něco na sebe od maminy. A byl Pragocon. A jinak se asi nic moc nedělo. Teda jako Pragocon samozřejmě byla událost nad události, z který jsem žila až do konce měsíce, a nejen proto, že mě bolely záda, jak jsem ležela na silnici <3.>

Květen
Hned na začátku sraz v HK, a zase ty chodníky a silnice a použitý nohy a Ada u mě doma, tentokrát přes noc, a Bubáci z Pampelic a Krchovský. Od tý doby nesmím v noci kecat na skypu a hledám si přítele jménem Jiří, abych ho měla na narozeniny. Přestala jsem chodit do školy, protože skončil semestr a pořád jsem chodila do práce. A myslím, že jsem ani jednou nebyla v Praze, ale byla jsem v Ostravě, kde se ukázalo, že Claire umí krásně křičet "ne, kapustňáka ne!". A na chalupě se začal rýsovat můj pokoj.

Červen
Zkouškový v plným proudu a překvapivě už 24. června hotovo. Tak jsem se nakvartýrovala k Eff a poprvé v životě jsem se strašně opila. Naneštěstí si pamatuju všechno, co jsem blábolila a vykřikovala. A nikdy nepijte před stěhováním privátu domů, bude vám ještě hůř. A určitě jsem byla v Praze, protože jsme byli na castingu superstar, kde jsme s Adou zfalšovaly její rodný číslo, abychom se tam dostaly, protože tam někde byla Channah. A taky jsem si ten den pořídila klubko hadů, na stejným místě jako kapustňáka, ale ty jsem už stačila poztrácet. A byl ten soukromej sraz, kdy jsem měla doma Claire a Channah a na sobě žlutý šaty. A začala jsem chodit na praxi a přestala jsem chodit do práce.

Červenec
Začala druhá půlka roku, ta lepší, a začala tím, že jsem byla na 4 dny u Channah, kde mě málem znásilnil její pes, ale jinak tam bylo super (a taky jsem si tam vysvětlila pár věcí s někým, kdo tam vůbec nebyl), jak moc super už tu popisovat nebudu, opakovala bych se. A se Zvířátkem jsme byli na HP6 a potkali jsme Adu s Diskorem (prostě jdete po Pardubicích a potkáte Pražandu s Ukrajincem) a Diskor pak večer zvonil u nás a způsobil našim šok. Pořád jsem chodila na praxi a když jsem přestala, odjeli jsme do Dánska, což se s odstupem půl roku jeví jako dovolená, která může konkurovat i Paříži. To znamená super. A taky jsme se v HK sešly s Claire a s Makrelou.

Srpen
Nové Hrady, Újezd u Brna, Nové Hrady, Česká Třebová, Nové Hrady, Praha, Brno, Děčín mezitím občas Pardubice.
Jsem byla v srpnu velkej cestovatel koukám.
Dlouhých pět dní na chalupě, pak do Újezda na letňák, nepřijela Ada, protože měla mononukleozu, ježek cupitá a má malinkatý roztomilý nožičky, když spíte venku u zdi, tak na vás nefouká, když spíte na houpačce a překulíte, probudíte se ve vzduchu těsně před tím, než dopadnete na zem a újezdem první vlak projíždí v půl pátý ráno.
Pak zase chalupa, sraz v Třebový a taková divná ženská v televizi a pak Channah na víkend v mým pokoji:) Pak za Adou do Prahy a dokonalej den v Brně a konečně kino<3
A pak odjezd do Českýho Švýcarska.

Září
Začalo Českým Švýcarskem a dlouhejma telefonátama odtamtud a zoufalejma esemeskama. Víc se asi netřeba vyjadřovat. Přesunula jsem se zpátky do Brna a v jeden den se viděla se dvěma lidma, co se nechtěli potkat a pak ještě s Kalirkou a s ní jsem měla svoji první vodnici a nepamatuju si příchuť. A začala jsem zase chodit do školy. A měla jsem dokonalý kafe, protože si Silvinka pořídila novej presovač. A byla oslava narozenin v Jihlavě, kam jsem jela se zánětem ledvin a antibiotikama, protože začala moje honba za vyšetřením lymfatických žláz, bez kterýho by mi maminka nedala pokoj. Tam jsem zatím nebyla, ale skoro jsem se nastěhovala na urologii. A vařila jsem kuře na medu a na kari.

Říjen
Asi nic moc, vyléčili mi zánět, maminka vyběhala doporučení, kvůli kterýmu jsem musela k tomu nejprotivnějšímu doktorovi a začala jsem psát diplomku. Pokračovaly úterní setkání s Kalirkou u vodnice a jednu noc jsem spala u Lynn na kolejích. A byla jsem švorc. Pořád jsem chodila do školy a už zase jsem chodila do práce. Taťka se říznul do prstu na cirkulce.

Listopad
Konečně výplata, nakupovala jsem dárky, pokoušela se o diplomku a seminárky a měla hlavu plnou starostí se školou a tak, a měla jsem svátek a dostala jsem broučka a sama jsem šla do toho obchodu pořídit si na něj obal. A skoro jsem se nastěhovala do MZK, kde jsem dělala výpisky z knížek, který mi nechtěli půjčit domů. A občas jsem obědvala v parku. A s Albertem jsme byli reklamovat jeho router, aby nemusel lovit net pod stolem. A jednou jsem jela Pendolinem. A maminka mi zase uklidila skříň.

Prosinec
Prosinec strašně utekl, samý seminárky, testy, prezentace, kolokvia, ale všechno jsem zvládla, dokonce jsem byla i na konzultaci k diplomce a mám toho asi tak půlku. A pak byly Vánoce, který strašně rychle utekly a na který jsem se těšila. A měla jsem polívku, ve který plavalo chapadlo z chobotnice! A napadl sníh a zjistila jsem, že zasněžený Lužánky jsou strašně krásný a miluju svoji novou štrasovou kouli na krk a svoje sněžítko od Kalirky, se kterou jsme stáhly láhev vaječňáku a pak rušily noční klid paní domácí a svýho kofoláčka od Claire, kterýho jsem málem ztratila v kolejích, ale Justýna mi pro něj sáhnul a já jsem si ho pověsila na tyč na závěs ve svým pokoji na chaloupce, kde jsme strávili super Vánoce, který můžou konkurovat těm předloňskejm, kdy jsem ležela v horečkách (jakože byly taky tak super). A zjistila jsem, že i v pohádkách uhání princezna prince a proto jsem si přestala dělat těžkou hlavu a odeslala jednu žádost o přátelství na fb. Já vím, je to jenom fb.

Tak a na závěr si sama sobě popřeji, ať je ten novej rok aspoň takovej, jako byl ten minulej. Teda spíš jako jeho druhá půlka, tam bylo míň divnejch dní.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

..."svýho kofoláčka od Claire, kterýho jsem málem ztratila v kolejích, ale Justýna mi pro něj sáhnul a já jsem si ho pověsila na tyč" tos mi vůbec neřekla!!!! :D

"A maminka mi zase uklidila skříň.", to je jak..Milý deníčku :D:D:D dneska mi maminka uklidila skříň :D:D:D

jinak taky přeju ať je ten novej rok aspoň takovej jako minulej :) hlavně ať ho přežijem...:D

jinak jsem zapomněla heslo od gmailu a tak jsem anonym :D
skoro jako v bravo grilu, kde se ty holky podepisujou "Anonymka" XDDD

Feliska řekl(a)...

Milá anonymko:)
To, že jsem ti neřekla, že jsem urvala kofoláčka s tašky o dveře a Justýna musel zachraňovat situaci, znamená, že jsem na to asi zapomněla, jak jsem pekla cukroví. Tak si z toho nic nedělej a přečti si náš fotoromán "Strejda? Ne, úchyl!"
Ahoj

Hanička řekl(a)...

Sakra, tolikrát tu jsem :D <3 :*

Adanedhel řekl(a)...

žiži, se tam taky ráda vidim <3 :))